Panda


Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin główny
Autor Wiadomość
PINIA



Mów mi:
Pinia

Gram na:
BYTHEBAY.WXV



Posty: 171
Wysłany: 16 Luty 2013, 19:11   Regulamin główny


Regulamin dla

www.czart.aaf.pl

UAKTUALNIONY 13.03.2017r.

I Zasady ogólne;
1. Rejestracja jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Nieprzeczytanie nie zwalnia z jego przestrzegania i konsekwencji ponoszonych w wyniku jego łamania. O każdej aktualizacji będziecie powiadamiani.
2. czART.aaf.pl (dalej „Forum”) działa na potrzeby wszystkich PBFów i nie ponosi z tego żadnych korzyści.
3. Nick nie powinien zawierać waszego nazwiska. Imię nie jest natomiast zabronione.
4. Forum to nie śmietnik, więc wszystkie wytwory umieszczamy w tematach do tego przeznaczonych. Zabrania się także spamowania poza tematami w strefie użytkownika, aczkolwiek przestrzegając punktu I.8
5. Zakazane jest udostępnianie wszelkiej korespondencji bez zgody obu stron.
6. Używanie wulgaryzmów na forum jest dozwolone, jednak znajmy granice dobrego smaku.
7. Pragniemy, by na forum panowała miła atmosfera, więc prosimy o unikanie wszelkich niepotrzebnych sporów. Jeśli jednak takowe zaistnieją, użytkownicy zobowiązani są załatwić to poza tematami forum, to jest przez PW bądź komunikatory internetowe.
8. Konieczne jest przestrzeganie zasad netykiety i dobrego smaku, wszelakie obraźliwe uwagi dotyczące innych użytkowników strony będą karane.
9. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkowników.
10. Administratorzy to najważniejsze osoby na forum i należy się ich słuchać.
11. Administracja posiada życie prywatne i nie jest obecna na forum non stop. Prosimy o wyrozumiałość.
12. Użytkownicy zobowiązani są systematycznie przeglądać dział „Ogłoszenia”, w szczególności temat „ogłoszenia administracji”.
13. Każdy użytkownik ma prawo do wypowiadania się i założenia tematu w dziale „strefa użytkownika”, o ile treści zamieszczane przez niego są zgodne z przeznaczeniem działu i regulaminem.
14. Posiadanie multikont jest ZABRONIONE. Jeśli ktoś zgubi hasło, winien założyć nowe konto i napisać PW do kogoś z Administracji.
15. Jeśli na forum zauważysz kopie bądź plagiaty własnych pomysłów zwróć się do administracji, odpowiednio zadziałamy.
16. Od przedstawionego regulaminu nie ma żadnych odstępstw. Wszyscy użytkownicy traktowani są równo i z równym szacunkiem, a ich sprawy rozpatrywane są obiektywnie bez udziału osobistych pobudek Administracji.
17. Użytkownicy są też zobowiązani do zapoznania się i przestrzegania miniregulaminów (tj Reklam, Pomocy i Badań Rynku), za których nieprzestrzeganie również można otrzymać ostrzeżenie.
AKTUALIZACJA18. Z dniem 13.03.2017 na czarcie napisanie prezentacji jest nieobowiązkowe.
19. Niedozwolone jest pisanie posta pod swoim postem. Może to czynić wyłącznie Administracja; jeśli którykolwiek user zostanie przyłapany na pisaniu pod sobą, dostanie ostrzeżenie. Pamiętajcie, że istnieje magiczna opcja "edytuj". Wyjątkiem jest oczywiście temat z reklamą forum.
20. Zabrania się spamowania na shoutboxie. Przez spamowanie w tym miejscu uważa się reklamowanie swoich for, portali i różnego typu stron, a także wklejanie linków z czARTa dotyczących zapowiedzi, reklam, poszukiwań, próśb o udzielenie pomocy.
21. Tematy dodane przez usuniętych użytkowników będą przenoszone do piekielnej otchłani. Wyjątkiem jest temat z avatarami lub dyskusja dalej interesująca użytkowników.
22. Użytkownicy mogą odpracowywać ostrzeżenia zgodnie z zasadami opisanymi w specjalnym temacie działu organizacji.
23. Czart to miejsce w którym pomagamy się zjednoczyć graczom pbf i rpg. A co za tym idzie powinniśmy szanować rodzaj preferowanych forów. Czy to fora fantasy z systemem punktów czy zwykłe miasteczkowe forum powinniśmy je akceptować i nie krytykować gustów innych użytkowników. Za agresję i obrażanie gustu innych użytkowników karą będzie warn.
24. Wraz z dniem 20.09.2013 administracja zaprzestaje usuwania kont. Każde konto zarejestrowane na forum, za wyjątkiem multikont i rejestracji w celu odzyskania hasła do poprzedniego konta i innych uzasadnionych przypadków gdzie konto istnieje bezcelowo (nie jest nim "nie gram już na forach"), pozostanie na forum w celu ograniczenia ruchów "usunę konto, założę nowe, będę miała na czarcie czyste konto". Temat "prośba o usunięcie konta" zniknął i na tą chwilę nie planujemy jego powrotu.
25. W podpisach na forum nie powinny znajdować się treści obraźliwe, pornograficzne ani reklamy forów znajdujących się na liście plagiatów. Takie podpisy będą bez uprzedzenia usuwane, a powtarzająca się sytuacja może skutkować ostrzeżeniem. Kara to kara.

II Grafika;
1. Sprzedawanie grafiki jest surowo zabronione!
2. Należy cierpliwie czekać, aż graficy wykonają zamówioną grafikę.
3. Grafika nie zawsze należy do osób, które ją wstawiają, często została znaleziona w Internecie.
4. Zakazuje się zamazywania i usuwania wszelkich napisów, jeśli są umieszczone na grafice. Jeśli Administracja odkryje takowy proceder, zostaną wyciągnięte konsekwencje takie same, jak w przypadku kradzieży.
5. Grafika umieszczana na forum powinna być dobrej jakości.
6. Jeżeli znajdziesz tu swoją pracę, a nie chcesz, by widniała na forum, zgłoś się do administracji.
7. Avatary wstawiane przez użytkowników muszą być ich autorstwa. Powstał specjalny wzór dodawania awatarów który wymaga określenia, skąd pochodzą grafiki użyte przy ich tworzeniu. Jednocześnie zaznaczamy, iż Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sytuacje, w których użytkownicy użyją grafiki bez zgody autora, na przykład ze stron bazzart, deviantart lub flickr.
8. Jeśli zauważysz w którymś z tematów działu avatarów, animacji i sygnatur uszkodzone linki, Administracja będzie wdzięczna za pomocne PW z adresem tematu.
9. Ranga Grafika na czarcie jest nagrodą
AKTUALIZACJA 10. Każdy grafik ma obowiązek założyć sobie warsztat w odpowiednim subforum.
11. W profilu widnieje pole, w którym wszyscy twórcy grafiki powinni wpisać, jakim nickiem podpisują swoje prace, żeby nie było sytuacji w których ktoś zostanie bezprawnie oskarżony, bo grafiki podpisuje innym słowem.
12. ZABRONIONE JEST DODAWANIE TEMATÓW W POMOCY GRAFICZNEJ Z PROŚBĄ O WYKONANIE GRAFIKI! Jeśli potrzebujecie wykonania nagłówka, banera, obrazków i tym podobne, zobowiązani jesteście napisać w temacie któregoś z grafików w dziale "warsztaty". Za kolejne takie tematy w "Pomoc -> Grafika" będą leciały ostrzeżenia.
13. W momencie, kiedy użytkownik decyduje się opublikować na czarcie swoje prace, pozwala na używanie ich przez innych użytkowników forum. Użytkownik nie ma prawa zażądać usunięcia swoich prac z serwisu, dodanie ich oznacza zaakceptowanie faktu, iż stają się one również własnością forum i będą na nim obecne, dopóki nie pojawi się większy powód ku ich usunięciu niż kaprys autora, który swą przygodę z forum pragnie zakończyć.

III Kody;
1. Autorzy mają prawo do podpisywania swoich prac. Mogą to zrobić poprzez widoczną, mniej widoczną bądź niewidoczną w pracy, a widoczną w kodzie wzmiankę ze swoim nickiem bądź adresem strony internetowej.
2. Każdy ma prawo dodać samouczek lub tuorial i rozwijać czarta.
3. Surowo zabronione jest usuwanie podpisów z kodów. Czekają za to takie same konsekwencje, jak za kradzież grafik.
4. W przypadku wymówek „kod dostałam od koleżanki/kolegi”, prosimy o przyciągnięcie takiej osoby za uszy na forum i wzięcie kary na siebie. Ostrzegamy, że zakładanie sobie drugiego, pozornego konta czy wcześniej – przezornie – czy po otrzymaniu przez nas zgłoszenia kradzieży zostanie bezproblemowo wykryte i doliczone do bilansu przewinień użytkownika-złodzieja.
5. Dział "gotowce" został wycofany z kategorii "pomoc" bezpowrotnie. Autorzy kodów które zostały tam dodane mają prawo je odzyskać poprzez napisanie do kogoś z Administracji z prośbą o dostęp po zabranie swoich prac.

IV TOPLISTA;
1. Administrator każdego forum, który założył temat z reklamą forum na czarcie, ma prawo dodać je do toplisty.
2. Zasady dodawania i funkcjonowania forów na topliście opisane są tutaj: TOPLISTA CZARTA.
3. Fora, które znajdą się na czartowej liście plagiatów nie mają prawa do miejsca na topliście. Forum jest z niej usuwane natychmiastowo.
4. Niedozwolone jest podawanie linku nabijającego wejścia waszemu forum osobom niezwiązanym z RPG PBF. Rozumie się przez to wrzucanie go na niezwiązane z RPG PBF fp oraz grupy na facebooku i wszelkie inne strony. Administracja czarta nie zamierza przekopywać internetu godzinami i tego wyszukiwać, jeśli jednak dostaniemy screena z taką sytuacją, zostaną wyciągnięte konsekwencje w postaci usunięcia forum z toplisty na dwa miesiące.

V Banery;
1. Wymiary banera 88x31
2. Każdy użytkownik ma prawo do wstawienia baneru swojego forum lub tumblra w miejscu na nie przeznaczone. (Wysyłając baner do jednego z administratorów)
3. Banery nieaktywnych for/tumblr będą usuwane podczas odbywających się na forum ,,czystek’’
4. Banery na forum wstawiane są na zasadzie wymiany.

VI Piekielna otchłań;
1. Piekielna otchłań służy forum jako kosz.
2. Administracja nie podaje określonej ilości czasu, przez którą tematy widnieją w koszu, nie ma również obowiązku powiadamiania użytkowników o planowanych czystkach kosza.
3. Do kosza trafiają wszystkie tematy które były niezgodne z regulaminem, dotyczą zamkniętych for, bądź szerzą rasizm, homofobię i wszelką nienawiść.
4. Administracja postara się, o ile w danym przypadku będzie to możliwe, przenieść temat do odpowiedniego działu zamiast wyrzucania go do kosza.
5. Administracja nie jest zobowiązana podawać powodu wyrzucenia tematu, gdyż te zawarte są w Regulaminie. Jeżeli uważasz, że któryś temat został usunięty bezprawnie, skontaktuj się z nami. My także jesteśmy ludźmi i zdarzają nam się pomyłki.

Kwestie nieporuszone w powyższym regulaminie znajdować się powinny w miniregulaminach konkretnych kategorii w tym dziale. Jeżeli nie znajdziesz szukanych informacji w żadnym z tematów - spytaj admina :)
[Profil]
   
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: