Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.

Panda

Poprzedni temat «» Następny temat
winteriscoming.
Autor Wiadomość
winteriscoming.

Mów mi:
Myrcella, Madzia; Myivo.

Gram na:
---

Wysłany: 6 Luty 2015, 20:44   winteriscoming.

NAZYWAJ MNIE: No cóż, mogę imię brzmi Magdalena, ale często mówią na mnie Myrcella (z gry), Madziałka, albo inne zdrobnienie, które jako tako toleruję.
O SOBIE: No więc.. w grudniu będę miała 20 lat, niestety jestem stara ;c jestem w 4 klasie Technikum Ekonomicznego, co równa się z tym, że mam w owym roku maturę a przygotowania do niej idą pełną parą. Lubię czytać ksiażki.. oj i to bardzo o czym świadczy między innymi mój nick, najczęściej sięgam do jakiś trylogii, czy sagi, aktualnie czytam książki pt "Kłamca", potem mam zamiar wziąć się za Wiedźmina. Interesuje się także sportem, muzyką i trochę tańcem. Ale moim głównym hobby są gry komputerowe i fora. Gram zazwyczaj w takie gry jak WoW (World of Warcraft), LoL, czy nawet w Tanki! :D
PREFEROWANA TEMATYKA FORÓW: lubię fora potterowskie i zrobione w starym stylu, najlepiej z czasów średniowiecznych.
AKTUALNIE GRAM NA: aktualnie nie gram na żadnym.
FORA, NA KTÓRYCH GRAŁEM: oj.. dużo ich było, Huncwockie Życie, Magiczna Kołysanka.. niestety nie pamiętam więcej ;c musiałabym sobie przypomnieć.
MOJE POSTACIE: dużo ich było
PREFEROWANE WYGLĄDY:
- męskie Jamie Dornan <3
- żeńskie nie mam określonego typu.
INNE MIEJSCA W SIECI: ---
[Profil]

Crashie

Wysłany: 6 Luty 2015, 20:57   

Hej! :3 Kim byłaś na Kołysance? Wciskam się ludziom do tematu i o takie rzeczy pytam :x Co ta ciekawość.

Jeśli poczujesz, że zakwita w tobie ból, kwiat nagle stanie się ulgą.

Urzekła mnie twoja przepowiednia.
[Profil]

winteriscoming.

Mów mi:
Myrcella, Madzia; Myivo.

Gram na:
---

Wysłany: 7 Luty 2015, 09:10   

Oj nie pamiętam dokładnie ale najczęściej moje postacie miały na imie Gabriel lub Michelle. Długo tam chyba nie pobyłam.

Na Brookhaven troche pograłam. : )